Home » Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Algemene vragen

  • Waar vind ik de plattegrond van het park?
  • kan ik een voorkeursboeking maken?
  • Is er WiFi dekking op het park?
  • Is het mogelijk de auto bij de kampeerplaats / accommodatie te plaatsen?
  • Vanaf hoe laat kan ik inchecken?
  • Hoe laat dien ik uit te checken?
  • Kunnen mijn vrienden / familie een bezoekje komen brengen bij BreeBronne?
  • In hoeverre is BreeBronne ingericht op eenoudergezinnen?
  • Mogen alleenreizenden en/of groepen jongeren op het park verblijven?
  • Hoe werkt Mijn BreeBronne?

Reserveren

  • Kan ik ook telefonisch reserveren of alleen via de website?
  • Ik heb interesse in een jaar- of seizoenplaats. Hoe gaat dit in z’n werk?

Betalen en factureren

  • Waar kan ik mijn reservering betalen?
  • Is mijn betaling in goede orde ontvangen?
  • Zouden wij het resterende bedrag of gehele bedrag bij aankomst / vertrek kunnen betalen?

Annuleren & aanpassen

  • Ik wil annuleren. Hoe gaat dit in z’n werk?

Aankomst & Vertrek

  • Wat zijn de openingstijden van de receptie?
  • Hoe kan ik een late uitcheck bijboeken?
  • Hoe kan ik inchecken?
  • Kan ik na sluitingstijd van de receptie inchecken?
  • Kan ik op de dag van aankomst en vertrek al/nog gebruik maken van de faciliteiten?
  • Tot hoe laat kan ik inchecken en uitchecken?

Faciliteiten

  • Wat is het nummer van mijn kampeerplaats/accommodatie?
  • Wat zijn de actuele openingstijden van de Bistro?
  • Wat zijn de actuele openingstijden van het zwembad?
  • Zijn het zwembad en Mini Ballorig bij de prijs inbegrepen?

Huisdieren

  • Waarom betaal ik voor het verblijf van mijn huisdier(en)?
  • Zijn mijn honden welkom?

Reviews