Home » Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Algemene vragen

  • Waar vind ik de plattegrond van het park?
    De plattegrond kunt u hier bekijken.
  • kan ik een voorkeursboeking maken?
    U kunt een voorkeurboeking maken. Klik bij stap 1 in het reserveringsysteem op voorkeurboeking om uw plaats uit te kiezen. Wilt u 2 plaatsen reserveren dan dient u 2 aparte reserveringen te maken. 
  • Is er WiFi dekking op het park?
    Ja, het gehele park is voorzien van WiFi.
  • Is het mogelijk de auto bij de kampeerplaats / accommodatie te plaatsen?
    Er mag één auto bij de parkeerplaats in de buurt van het veld geparkeerd worden. Een eventuele tweede auto kunt u parkeren op de parkeerplaats vooraan de camping.
  • Vanaf hoe laat kan ik inchecken?
    U kunt inchecken vanaf 15.00 uur
  • Hoe laat dien ik uit te checken?
    U dient voor 11.00 uur uit te checken.
  • Kunnen mijn vrienden / familie een bezoekje komen brengen bij BreeBronne?
    Ja, deze zijn van harte welkom. U dient zich wel aan te melden bij de receptie alvorens de camping op te lopen.
  • Zijn er barbecues toegestaan op de camping
    Ja, het gebruik van een barbecue is toegestaan indien u de nodige voorzorgsmaatregelen neemt. De barbecue dient op een veilige plaats te staan. Alleen aanmaken met aanmaakblokjes. Open vuur direct op de grond is niet toegestaan. 
    Vanwege de aanhoudende droogte is een kolen BBQ momenteel niet toegestaan op het park. Hierop zal gecontroleerd worden door het bewakingsteam.
  • In hoeverre is BreeBronne ingericht op eenoudergezinnen?
    Het kampeerveld voor de eenoudergezinnen zal bestaan uit een 7-tal tenten met in het midden voorzien van een gezamenlijke buitenkeuken. Ideaal om contacten te leggen met gelijkgestemden. Lekker alleen kamperen, maar toch samen! En in de avond gezellig rond het vuur marshmallows maken!
  • Mogen alleenreizenden en/of groepen jongeren op het park verblijven?
    Er dient ten alle tijden een volwassenen (18 jaar of ouder) aanwezig te zijn.
  • Hoe werkt Mijn BreeBronne?
    Om uw reservering in te zien of een overzicht van uw betaling te bekijken kunt u inloggen via onze website http://mijn.breebronne.nl/.
    Uw gebruikersnaam is het emailadres waarmee de reservering is gemaakt.
    Het wachtwoord is uw postcode (cijfers en letters). Bij België of Duitsland dient u voor uw postcode BE of D te zetten.
  • Heb ik gratis toegang tot het strandbad en subtropisch zwembad wanneer ik een accommodatie of kampeerplaats heb geboekt?
    Ja, u kunt gratis gebruik maken van deze faciliteiten.

Reserveren

  • Kan ik ook telefonisch reserveren of alleen via de website?
    U kunt via mail, telefoon en via onze website te reserveren. Indien u via onze website reserveert krijgt u meteen een bevestiging email.
  • Ik heb interesse in een jaar- of seizoenplaats. Hoe gaat dit in z’n werk?
    U kunt hiervoor een mail sturen naar info@breebronne.nl.
  • Ik zou graag twee plaatsen naast elkaar willen reserveren kan dit?
    Ja, dit kan. U dient dan twee aparte reserveringen te maken. U kunt in de voorkeursboeking zelf twee plaatsen naast elkaar uitzoeken.

Betalen en factureren

  • Waar kan ik mijn reservering betalen?
    U kunt u reservering betalen in de mijn omgeving. Zie hiervoor de bevestiging mail die u ontvangen heeft na uw reservering.
  • Zouden wij het resterende bedrag of gehele bedrag bij aankomst / vertrek kunnen betalen?
    Indien u last-minute boekt kunt u ter plaatse betalen.

Annuleren & aanpassen

  • Ik wil annuleren. Hoe gaat dit in z’n werk?
    We hanteren de Recron voorwaarden (link). U kunt dan telefonisch of via mail uw annulering kenbaar maken. BreeBronne zal dan volgens de voorwaarden de annulering hanteren.

Aankomst & Vertrek

  • Wat zijn de openingstijden van de receptie?
    De openingstijden van de receptie zijn van 08.00 uur tot 18.00 uur.
  • Hoe kan ik een late uitcheck bijboeken?
    Dit kunt u doorgeven via telefoon of mail. Hou er rekening mee dat hiervoor een meerprijs berekend wordt.
  • Hoe kan ik inchecken?
    U kunt bij de receptie uitchecken, indien u gebruik heeft gemaakt van de sep-key kunt u deze hier weer inleveren. 
  • Kan ik na sluitingstijd van de receptie inchecken?
    Ja, u kunt bij de bistro inchecken. Zie openingstijden Bistro
  • Kan ik op de dag van aankomst en vertrek al/nog gebruik maken van de faciliteiten?
    Ja dit kan! Echter dient u plaats na uitchecktijd vrij te zijn.
  • Tot hoe laat kan ik inchecken en uitchecken?
    Inchecken is vanaf 15.00 uur, u dient voor 11.00 uit te checken.

Faciliteiten

  • Wat is het nummer van mijn kampeerplaats/accommodatie?
    Het nummer van uw plaats ziet u op de reserveringsbevestiging.
  • Wat zijn de actuele openingstijden van de Bistro?
    Zie hiervoor de openingstijden Bistro
  • Wat zijn de actuele openingstijden van het zwembad?
    Zie hiervoor deze link
  • Is er animatie aanwezig?
    Ja, tijdens de zomer zijn er bijna dagelijks activiteiten. Bekijk het volledige programma.
  • Zijn het zwembad en Mini Ballorig bij de prijs inbegrepen?
    Ja, u betaald alleen voor de overnachting. U kunt onbeperkt gebruik maken van het zwembad en de recreatieruimte.
  • Worden er ook fietsen/skelters verhuur op de camping?
    Bij de receptie kunt u fietsen, kinderfietsen, kinderzitjes en skelters huren.

Huisdieren

  • Zijn mijn honden welkom?
    Huisdieren zijn welkom op de camping mits u ze aangelijnd houdt. Per plaats mag u maximaal 2 huisdieren meenemen. Uitlaten is alleen toegestaan buiten de camping. Honden mogen niet zwemmen in de zwemvijver.

Reviews